Wednesday, June 20, 2012

dodemus - betweter - construktief

Dodemus - typografeert naar een kikker in de put

De realiteit gebied me te schrijven dat de wereld altijd verdeeld zal blijven in mensen met uiteenlopende visies en meningen en dit is maar goed ook in het kader van diversiteit.

betweter

Als mijn vrijheid echter die van een ander in gevaar brengt, is het belangrijk dat ik mijn vrijheid herwaardeer.



construktief

  • de tegenspraak op Dodemus, een Griekse Wijze, wordt gegeven middels "wat beter gaat is nog niet geschiedt", buiten de meesterroof der elitairen die melden "ik ben wel sociaal maar niet intelligent"
  • democratie is een werkend model gebaseerd op tegenspraak
  • tegenspraak wordt binnen draagtijd afgehandeld tot een kindje
  • draagtijd is 9 manen bij het mensenras , de enige en verenigende soort
  • dat iets niet gelukt is is een hoop wegnemende - vooral treurige wilg uitspraak die helaas te vaak wodrt gemedieerd - met excuus dat ik hety in een friesk contraverband mij eenmaal toesta (omdat ik zoveel van u hou...dt)
  • betweter is anno 2012 betweeterd: "ben jij nu helemaal betweeterd , lief mens!" (is al anders dan bedweter of bedweper)
  • kritisch vernunft ist immer einfach; besser ware es erst 3 fragen zu formulieren in ein Verband ohner wiederspruch in dieser 3 Fragen selbst
  • prache wird codiert in einem Kalender als Tagesbuch ; es wiederholt in gleich Strofen Verschidene Arten (nicht Ärtzen)
  • Noosphere gleicht aus und Harmoniziert Nahtlos

Dietse taal ligt onder het hoogduitse  verengelste niederladisch



hier de lijst veel gestelde vragenpost en patiëntenhulp op afstand


wanneer iets [niet/te] vriendelijk wordt ontvangen ligt het bij de aanbieder(s)
maakt u er eigendachtig iets aannemelijks van?

No comments:

Post a Comment